fb iconemail iconphone icon

Extremalna integracja

news sp

Extremalną integrację rozpoczęliśmy charakteryzacji Ubzesników przed wyprawą Off Road. Następnym punktem integracji było spotkanie z Gościem specjalnym - Leszkiem Kuzajem, który przeprowadził Co Drive na wyznaczonym odcinku w malowniczej Twierdzy Modlin.

Ceremonia zawieszenia wiechy - Galeria Wołomin

wiecha wol

Dnia 7 czerwca w budynku pierwszego centrum handlowego w mieście odbyła się uroczystość zawieszenia wiechy na budynku Galerii Wołomin.

Ceremonia zawieszenia wiechy- Galeria Tomaszów

Dzisiaj (30 maja) na budynku Galerii Tomaszów, pierwszego nowoczesnego centrum handlowego w Tomaszowie Mazowieckim przeprowadziliśmy zawieszonie wiecha. Zgodnie z tradycją budowlaną zawieszenie wiechy jest symbolicznym momentem zakończenia prac związanych z wykonaniem konstrukcji obiektu i osiągnięciem stanu surowego zamkniętego obiektu.

Spotkania Franczyzowe Hotel Trylogia

12993494 1064698956906554 4166553908951852274 n1

To już nasze kolejne spotkanie franczyzowe, tym razem w Wołominie w hotelu Trylogia.

Spotkania Franczyzowe

spotkania franczyzowe

Rozpoczynamy cykl spotkań franczyzowych dla naszego Głównego Klienta

Dahab- Nurkowanie 2016

bells

Nurkowanie w Dahab odbywa się z brzegu, gdyż nie ma tam przystani dla łódek. Miejsc do nurkowania jest bardzo dużo, zarówno w samej miejscowości jak i w okolicy, dlatego nie mogła nas tutaj zabraknąć i w tym roku. Dahab nas zauroczył! :)

Mediolan 2016

news2 v1

Mediolan 2016 - miasto o zapachu mody...

Jasna - Chopok

news4 v1

Słońce, narty, wspaniałą zabawa..

Pozdrawiamy z Poznania

news3 v1

Już po raz kolejny mamy przyjemność współpracować przy organizacji stoiska dla naszego Klienta.

Ceremonia Wmurowania Kamienia Węgielnego

news1 v1

Ceremonia Wmurowania Kamienia Węgielnego- Tomaszów Mazowiecki

Tajlandia

tailand

Długa podróż, ależ jak bardzo warta żeby podziwiać takie widoki! Bezcenne pierwsze wrażenia, niesamowicie ciepli ludzie i kuchnia najlepsza na świecie.

Zimowa integracja w Czarnym Potoku

news-nr-2

Krynica Zdrój, przywitała nas istnie bajkowym, zimowym klimatem. Pozwoliło nam to korzystać w pełni z atrakcji oferowanych przez to piękne miasto, a wieczorem bawić do białego rana przy karnawałowych rytmach.

Bond Fever- Gala Wieczorna

binkowski 007-00267-kopia.resized.resized news

Dnia 19 stycznia 2016 roku mieliśmy okazję organizacji gali wieczornej w hotelu Binkowski, podczas której firma Fn Agro dzięki pomocy naszego Agenta 007 przeobraziła się w firmę o nazwie Nufarm.

Wigilia firmowa 2015

wigilia2015

Spotkanie rozpoczeliśmy od dawki adrenaliny podczas lotów w tunelu aerodynamicznym. Po lunchu zorganizowaliśmy szkolenie motywacyjne, które poprowadził Tomasz Kozłowski - rekordzista skoków spadochronowych, oraz autor książki: "Historia tysiąca leków". Nietypową wigilię zakończymy w restauracji DerElefant.

Święta z Idream Travel

christmas

Szkolimy się...

big

...w szkole bezpiecznej jazdy na najlepszym torze wyścigowym "miedziana góra"

Historia tysięcy lęków

historia tysiecy lekow

Wieczór prowadzi Weronika Wawrzkowicz! Będziemy opowiadać o lękach, skokach, motywacjach, trudach i wielu innych zabawnych rzeczach i zjawiskach!!! Pokażemy strach w pierwszym skoku!!! Nie może Cię tam zabraknąć!

Dahab 2015

large-1

Po wspaniałym wypoczynku połączonym z nurkowaniem, czas wrócić do rzeczywistości, ale nie na długo ;)

Hotel Łysoń- Andrychów- "Powrót do przyszłości"

Uczestnicy wykazali się wielką pomysłowością oraz poczuciem humoru przy konstruowaniu wyposażenia biurowego z przyszłości. Poprzez zgranie wszystkich drużyn, Uczestnikom udało się wspólnie uruchomić maszynę do podróżowania w czasie. Bravo!

powrot-do-przyszłosci--news-v

Królewska Integracja

Idealna integracja w hotelu Król Kazimierz, w ciągu dnia ekstremalny off road, w wieczorem pod całym dniu zmagań zabawa do białego rana połączona z show Elvisa.

krolewska integ news

Twoja wymarzona wigilia

IMG 7424

Magiczny Kraków

Kraków, wszyscy znają i kochają, ale nie każdy wie o Krakowie tyle co nasi przewodnicy. Zwiedzanie na wesoło- znane i nieznane :)

news krakow

Wiatr w żagle

Przeżyliśmy, wspaniałą mazurską żeglugę na trasie Sztynort->Wilkasy->Piękna Góra-> Sztynort - Ahoj, szczury lądowe :p

news zagle

Piknik firmowy -Hotel Ekwos

Pogoda zamówiona = udany event. Polecamy się na przyszłość !:)

ekwos

Kafelonia

Wróciliśmy z pięknej wyspy- Kafelonia zauroczyła nas na dobre, różnorodność plaż, gościnność, jedzenie, widoki… Chcemy jeszcze!!! :)

11817161 937466472963137 7415527314684322510 n

Lwów

Lwów- Kochamy podróże, a zwłaszcza z takimi cenami lokalnymi :)

11707615 934179989958452 5901350702531433517 n

4 edycja Vi shape body camp

camp new

Pozdrowienia z Dahab :)

11223693 925183630858088 3984028360927193400 n 1

Kierunek Toskania

Bardzo miło spędziliśmy czas w Villi Toskania, która atmosferą,kuchnią oraz wystrojem pozwala przenieść się region Włoski.

Program MP MICE Tour Wrocław

Szkolimy się dla Was :) w piątek wyruszyliśmy pendolino do Wrocławia, aby poznać potencjał tego miejsca, odwiedziliśmy zamek Topacz, Haston City Hotel,Halę Stulecia oraz Ibis Styles.

10 w skali boforta

Pierwsze żagle w tym roku już za nami, polecamy wszystkim, którzy chcą się wyciszyć i zapomnieć o trudzie dnia codziennego. Po wyprawie wróciliśmy uśmiechnięci, wypoczęci i gotowi do działania.

Nosalowy Dwór Resort & Spa

Dziękujemy za zorganizowanie study tour, było cudooooownie. Zakopane Shore:)

Piknik rodzinny

Moc atrakcji dla dzieci i dorosłych, wspaniała zabawa jak zawsze na farmie makedońskich :)

Śledzik lubi pływać

Kolacja wieczorem na statku przy Wiśle to strzał w dziesiątkę, cudowna atmosfera i piękne widoki towarzyszyły nam w "Śledziu nad Wisłą".

Z wizytą w Berlinie

Po kolacji w hanowerze bardzo miło zaskoczył nas Berlin.

Berlin to miasto, w którym stale coś się dzieje ;)

Kolacja Syryjskie Marzenie

Zorganizować kolację dla Klientów podczas targów w Hanowerze, w bardzo krótkim czasie ?

Challenge accepted :)

Dziękujemy wspaniałej ekipie z syryjskiej restauracji Al-Dar.

Vi Chalange - Wakepark Łomianki

vi challange wakepark

Vi SHAPE BODY CAMP III

Stań na głowie i zrzuć 5kg do wakacji. Zapraszamy !!!

nowa zajawka.001

Czytaj więcej

VI SHAPE BODY CAMP II MAZURSKIE MARZENIE

Zapraszamy na II edycję Campu z Monią do jednego z najpiękniejszych zakątków Mazur. Zapraszamy !!!

Czytaj więcej: Vi SHAPE BODY CAMP II - Mazury

TRZYDNIOWY VI SHAPE BODY CAMP HOLIDAY INN JÓZEFÓW

Pierwsza edycja rusza już 24.04.2015 Holiday Inn Józefów. Zapraszamy !!!

Slajd2

Czytaj więcej: Vi Camp body

WIELKANOC W DAHAB

Wróciliśmy właśnie z Dahab- najpiękniejszego miejsca w Egipcie. Polecamy wszystkim, którzy znudzili się żmudnymi przygotowaniami do Świąt i chcą czas wolny spędzić na przyjemnym wypoczynku nurkując bądź wypoczywając przy basenie.

OD AUSTRII PO WŁOCHY

Dzisiaj o 4 rano wróciliśmy z grupą z niezwykłego wyjazdu integracyjnego. Zaplanowaliśmy dla naszych Uczestników niezapomniane przeżycia na lodowcu Molltaler Gletscher oraz w ośrodku narciarskim w Nassfeld. Wielką niespodzianką dla grupy była wizyta w Wenecji, połączona z gra miejską w klimacie Jamesa Bonda.

Kinder Party FlySpot

Takie imprezy lubimy najbardziej :) Urodziny we FlySpocie to strzał w dziesiątkę. Uśmiech, radość, zadowolenie dzieci i rodziców... BEZCENNE!

VI FORUM NOWOCZESTYCH ROZWIĄZAŃ IT DLA JEDNOSTEK SĄDOWYCH

Na początku marca mieliśmy okazję zorganizować konferencję , w pięknym nowootwartym hotelu w Zakopanem. Po intensywnych prezentacjach, był również czas na atrakcję i zabawę.

HOKEJOWE ZMAGANIA

Szukacie pomysłu na nietuzinkową atrakcje...polecamy naszą nowość, mecz hokeja na lodzie z prawdziwą drużyną hokejową..

EGIPT -DAHAB

Wszystko co dobre szybko się kończy.... z naszą super ekipą wróciliśmy właśnie z Dahab, gdzie w ciągu dnia oddawaliśmy się podwodnemu szaleństwu podczas nurkowania, a wieczorem regenerowaliśmy nasze siły przy znakomitym jedzeniu oraz doborowym towarzystwie.

NEW YORK EXLUSIVE

All The Best for You - podróż limuzyną, lot helikopterem, najciekawsze zabytki, spektakl na Brodwayu, a to tylko początek atrakcji....!

CHRISTMAS PARTY

"Zapraszamy Państwa do wspólnej zabawy na firmowym Christmas Party. O wspaniałą atmosferę wieczoru zadba profesjonalny konferansjer i DJ, który będzie wprowadzał Państwa w świąteczny nastrój . Uroczyste White Christmas, liryczna Cicha noc, swingujące Let it snow lub wesołe Jingle Bells to tylko niektóre świąteczne tematy, które dla Państwa przygotowaliśmy.

SPOTKANIE INTEGRACYJNE

Dziś z grupą naszych stałych Klientów bawimy się we FlySpocie. Każdy z uczestników spotkania będzie mógł spróbować swoich sił w tunelu areodynamicznym, a pokazy zawodowców wzbudzą podziw i zdumienie :)

Z WIZYTĄ U SZEJKA

Piękne piaszczyste plaże, wspaniałe widoki, palmy i przepiękne hotele wyposażone w najlepsze bary i restauracje, wizyta w największym na świecie parku rozrywki poświęconego konkretnej marce – Ferrari World w Abu Dhabi oraz wizyta na słynnym Torze Yas Marina to tylko przedsmak tego, co czeka na Naszych Klientów lecących z nami do Dubaju.

BIAŁE SZALEŃSTWO W INNSBRUCKU

Sezon zimowy uznajemy za rozpoczęty :) W ubiegłym tygodniu, ze zorganizowanego przez Nas wyjazdu do Innsbrucka wróciła grupa naszych Klientów. Podczas wyjazdu uczestnicy nie tylko oddawali się białemu szaleństwu na nartach i snowboardzie, ale również korzystali z dodatkowych atrakcji jak np. wieczór w tyrolskiej farmie.

EMOCJE PRZYGODA RYWALIZACJA

Rywalizacja w drużynowym turnieju w footballu oraz indywidualnym Xbox 360 Kinect - to przedsmak tego, co czeka na naszych Klientów. Wieczorem Multi Turniej, a w dzień przygoda, adrenalina i zabawa w tunelu areodynamicznym oraz na torze kartingowym! Gotowi do zabawy?

SPOTKANIE INTEGRACYJNE

Nauka Jazdy Konnej, Spływ Kajakowy, Warsztaty Kulinarne z Prekursorem Kuchni Molekularnej, Gra Terenowa umożliwiająca poznanie historii, kultury i zabytków Kielc w aktywny sposób, to atrakcje, które już jutro czekają na Naszych Klientów.

ODLOTAWA INTEGRACJA

Brakuje Wam pomysłu na organizację oryginalnego, nietuzinkowego spotkania? Mamy dla Was rozwiązanie - "Odlotowa Integracja" to jest to czego szukacie :)

MICE TOUR

W dniach 12-13 lipca razem z naszymi koleżankami i kolegami z branży odkrywaliśmy Małopolskę i Świętokrzyskie. W czasie wyjazdu zapoznaliśmy się z ofertą konferencyjno – eventową Małopolski i nie tylko…!:) Krótka fototorelacja z wyjazdu na naszym profilu na Facebooku.

EKO FARMA

Dziś wybieramy się do podwarszawskiej eko-farmy, gdzie w niepowtarzalnym klimacie i nastroju, w bliskim spotkaniu z naturą będziemy organizować spotkanie integracyjne dla naszego Klienta

PRAGA

Kolacja w średniowiecznej knajpce, gra miejska ulicami starej Pragi, Rejs po Wełtawie i zabawa w SkyDive Arenie - to nasze wspomnienia z czerwcowego wyjazdu do Pragi z naszymi Klientami.

MIKOŁAJKI 2014

Co-Drive Subaru, Jazda Samochodami typu Buggy, Szaleństwo na Poduszkowcach i Łodzi Motorowej, a wieczorem koncert znakomitego zespołu Groove Cover Band, to atrakcje, które czekały na Naszych Klientów w Mikołajkach.

KOMPLEKS WŁODARZ

Już jutro z grupą naszych Klientów wybieramy się w Góry Sowie, gdzie będziemy brać udział w ekstremalnej przejażdżce samochodami terenowym, zwiedzać największe podziemia projektu Riese, a wieczorem bawić się na Zamku Książ.

PIKNIK FILMOWY

W miniony weekend bawiliśmy się z naszymi Klientami na Farmie Makedońskich, było ekstremalnie, wesoło i jak zawsze interesująco :)

GRAND PRIX MONACO

Wszystkich Fanów Formuły 1 zapraszamy na majowy wyjazd Grand Prix Monaco. Gwarantujemy świetną zabawę i pozostające na długo w pamięci ekscytujące wrażenia.

4 ŻYWIOŁY

Szukacie Pomysłów na oryginalny i niepowtarzalny event? Mamy dla Was interesujące propozycje. „CZTERY ŻYWIOŁY” to impreza w czasie, której przeniesiemy Pañstwa w świat czterech żywiołów: ZIEMIA, OGIEÑ, POWIETRZE i najpotęźniejsza z nich WODA. Udziałem Waszym oraz Państwa Gości staną siê niezwykłe wydarzenia i atrakcyjne pokazy artystyczne. Zapewniamy, że podczas spotkania nikt z Pañstwa nie będzie się nudził, a atrakcje, które dla Pañstwa przygotowaliœmy na długo pozostaną w pamięci uczestników.
Zapraszamy.

MISTRZOSTWA ŚWIATA

Wszystkich fanów i miłośników piłki nożnej zapraszamy na największe, wyjątkowe i ekscytujące sportowe wydarzenie 2014 roku Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Brazylia 2014. Podczas wyjazdu gwarantujemy mega emocje, dobrą zabawę, a jednocześnie poznanie najciekawszych zakątków Brazylii:

MIKOŁAJKI IDREAM TRAVEL

Malowanie Bombek, Pieczenie Pierniczków, Świąteczne Kolędowanie to tylko część atrakcji, które znajdziecie w naszej ofercie i które umilą Wasze firmowe spotkanie wigilijne.Wszystkich zainteresowanych naszymi ciekawymi propozycjami zapraszamy do kontaktu

LITERATURA I SWING PARTY

Nowa, ciekawa propozycja w Naszej ofercie - Literatura i Swing Coctail Party, czyli propozycja literackiego eventu. Dawka kultury, dobrego humoru i zabawy w jednym:)

NAD ZALEWEM SULEJOWSKIM

Pływanie na kajakach, rowerkach wodnych oraz regaty żeglarskie, a wieczorem zabawa do białego rana przy muzyce DJ-a to atrakcje, które przygotowaliśmy dla grupy naszych Klientów bawiących się nad Zalewem Sulejowskim.

JACHRANKA

W najbliższy piątek z grupą naszych Klientów wybieramy się do położonego nad brzegiem Zalewu Zegrzyńskiego hotelu, gdzie weźmiemy udział w konferencji, a następnie przy muzyce z Ojca Chrzestnego oddamy się emocjonującym grom w ruletkę, pokera i Black Jacka. Szum wysypujących się żetonów, głosy krupierów połączone z muzyką rozrywkową to gwarancja udanego wieczoru. Równie emocjonująco zapowiada się dzień drugi, gdzie pod okiem wykwalifikowanych trenerów będziemy odkrywać tajniki gry w Golfa. Już nie długo przekonamy się, kto z naszej grupy zostanie Mistrzem jednej z najbardziej elitarnych dziedzin sportu:)

PARYŻ I DAHAB

Wakacje… och tak… ale nie dla Nas :) My w lipcu odbyliśmy z naszymi Klientami dwa fantastyczne wyjazdy. Na początku lipca wybraliśmy się z super grupką do cudownego miasta Dahab na nurkowanie. Niektórzy w ciągu tygodnia zdążyli zrobić 3 stopniowe uprawnienia a Ci co nie potrafili pływać spróbowali świata podwodnego 6 m pod woda dzięki Intro Dive :) Przepiękne miejsca, wspaniali instruktorzy i Egipt w innym wymiarze! W ubiegły weekend natomiast wróciliśmy z cudownego miasta jakim jest Paryż. Disneyland, shoping, wspaniała zabawa i przepiękne chwile, które na długo pozostaną w naszej pamięci czyli Paryż oczami mamusiek i córeczek...:) To był niesamowity wyjazd, który na pewno jeszcze powtórzymy :

GRACJA

>Jeszcze perę tygodni i z grupą kilku osób lecimy odkrywać „Smaki Grecji”. Ateny, Peloponez, Wyspy Argosarońskie: Spetses i Hydra to miejsca, które odwiedzimy. Wulkany, doskonała kuchnia, wspaniałe winnice, historia, cudowne zabytki i zawsze ciepłe morze – to gwarancja naszego udanego pobytu...

LIZOBA

07 marca 2013 z grupą 10 osób lecimy do najbardziej oddalonej od Polski stolicy europejskiej kojarzącej się głównie z egzotyczną architekturą na wzgórzach, żółtymi tramwajami i muzyką fado czyli Lizbony. W ciągu kilku dni poznamy najciekawsze zakątki stolicy Portugalii oraz będziemy się dobrze bawić przy dźwiękach muzyki fado

PONTE DI LEGNO

Już za miesiąc wybieramy się z naszym Klientem do Ponte Di Legno – jednego z najciekawszych terenów narciarskich w Europie. We włoskich Alpach będziemy jeździć na nartach, szaleć na skuterach śnieżnych, a przede wszystkim doskonale się bawić.

GRAND HOTEL VILLA

Grand Hotel Villa Serbelloni - jeden z najstarszych i najbardziej eleganckich hoteli w rejonie jeziora Como, idealne miejsce na wakacyjny wypoczynek z dala od zgiełku miasta, za to blisko natury i wśród najpiękniejszych krajobrazów świata. To znakomite miejsce na organizację wyjazdu służbowego, konferencji czy eventu. Zachwycająca sceneria i bajeczna panorama Grand Hotel Villa Serbelloni tworzy również wymarzone tło dla organizacji ślubów oraz weselnych przyjęć. Grand Hotel Villa Serbelloni to nowy obiekt z którym właśnie rozpoczynamy współpracę i do pobytu w którym gorąco zachęcamy

TAJLANDIA

17 listopada 2012 razem z grupą 30 osób lecimy do Tajlandii – kraju o bajecznych plażach, cudownym klimacie oraz najpiękniejszych na świecie budowlach świątynnych. W trakcie wycieczki czeka na nas moc turystycznych atrakcji. Odwiedzimy Bangkok oraz Pattaye, udamy się na farmę krokodyli oraz wyspę Koh Lan. Połączenie wszystkich atrakcji, które na nas czekają spowoduje, że na długo zapamiętamy ten wyjazd.

ADVENTURE TEAM

Niesamowita przygoda, dreszcz emocji i zawrotnej prędkości, oczywiście, że tak. To wszystko czeka nas już w najbliższy piątek podczas imprezy organizowanej dla jednego z naszych Klientów. Zapewniamy, że atrakcje, które przygotowaliśmy dla uczestników „ Adventure Team” na długo pozostaną w ich pamięci.:).